Publiczna Szkoła Podstawowa nr 19
im. Bronisława Malinowskiego
w Zespole Szkół Miejskich nr 1
w Kędzierzynie-Koźlu

 
OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.
You are here: Strona główna arrow Komputer - artykuły dla klas arrow Oficjalne wyniki XI edycji Międzynarodowego Konkursu Informatycznego "Bóbr"
Oficjalne wyniki XI edycji Międzynarodowego Konkursu Informatycznego "Bóbr" PDF Drukuj Email
Wpisał: Alina Uzny   
15.01.2017.
Image
 
Znamy już oficjalne wyniki XI edycji Międzynarodowego Konkursu Informatycznego "Bóbr". Konkurs odbył się poprzez platformę internetową w dniach 9-10 listopada 2016r. Z naszej szkoły wzięło w nim udział 9 uczniów klas IV-VI oraz 14 uczniów klas II-III. Konkurs zawierał 24 zadania. Za dobre odpowiedzi można było zdobyć 3, 4 lub 5 punktów, ale za złą odpowiedź 1/4  punktów możliwych do zdobycia była odejmowana. Maksymalnie można było uzyskać 120 punktów.
Każdy uczeń może sprawdzić uzyskany przez siebie wynik po zalogowaniu się na swoje konto na platformie konkursowej. Oto Ci, którzy uzyskali najlepsze wyniki w naszej szkole.

Kategoria BENJAMIN - klasy IV-VI:

I miejsce:
Marcel Głazowski 6b: 87,25/120 pkt.

II miejsce:
Dawid Bakota 5b: 75,25/120 pkt.

III miejsce:
Tomasz Simkiewicz 5a: 66,25/120 pkt.

Kategoria SKRZAT - klasy I-III:

I miejsce:
Michał Kałamaga 3d: 81,25/120 pkt.

II miejsce:
Bartłomiej Kapera 3d: 80/120 pkt.

III miejsce:
Wojciech Niżborski 2f: 70/120 pkt.
Łukasz Gucwiński 3d: 70/120 pkt.

Gratulacje dla najlepszych!

Głównym celem konkursu jest rozwój i kształtowanie myślenia algorytmicznego oraz popularyzacja posługiwania się technologią informacyjno-komunikacyjną uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych. Posługiwanie się technologią niesie w sobie wiele ważnych aspektów poznawczych, społecznych i kulturowych, rozwija i kształtuje twórcze podejście przy zdobywania wiedzy i umiejętności. Pytania są na ogół związane z posługiwaniem się komputerem i jego oprogramowaniem przy rozwiązywaniu różnorodnych sytuacji i problemów. Zadania dotyczą różnych treści, mocno akcentowane są elementy międzykulturowe i europejskie. Wiele pytań umożliwia uczniom wykazanie się umiejętnością algorytmicznego myślenia.
 
Image
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »